Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 martie 2011

O zi frumoasa?

Nety anunta de dimineata o zi frumoasa in ciuda lui Busu care nu mai contenea sa o ocarasca .. pe ea, pe ziua care numai frumoasa nu este!

Adevarul meu? Sunt la a patra zi cu dureri de spate, tintuita la pat ... dupa lamentri inutile, mi-am dat seama ca singura de care depinde cosmetizarea unei zile mohorate, sunt eu; ingrediente: mi-am gasit puterea de a coace o paine cu chimen, mi-am facut si o limonada si acum sarbatoresc anul nou alaturi de Florin Piersic si Rodica Mandache - Visul unei nopti de iarna ... 

Imi ramane sa ma trezesc din visare pentru intalnirea de diseara ... imi va fi destul de greu sa o onorez dar sunt sigura ca va merita ... vom schita decorul unei nunti care va avea loc in iulie la Crystall Palace Ballrooms .

Ca amintire din zielele incarcate de vara , va impartasesc fotografia primita de dimineata de la Corina ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu