Totalul afișărilor de pagină

joi, 10 martie 2011

Si totusi , cine este Daria ?

Cine sau ce? Povestea e lunga si nu prea ... poate chiar usor banala ... pe vremea studentiei mele, cand mama ( cunoscuta si sub numele de Liana si rolul de Mama Dolores ) imi facea aprovizionarea cu revistele Idei de afaceri, am , mi-e si rusine sa spun, deschis o societate comerciala ... cu ce credeti ... cosuri de cadouri tematice ... si mi-am spus eu ca de la cadou-dar, de la dar hai sa formez un nume ... Daria; si cum Daria era luat ( ulterior cea care rezervase acest nume mi-a fost si clienta si va dati seama ce amuzata era de explicatiile mele pentru cum s-a nascut Daria Special ) , la sugestiile d-lui avocat am zis ... hai sa fie special ... dar special ca in limba romana , nu "spesal" cum mai aud uneori ... Si pe pricipiul Daria Special se scrie Daria Special se citeste , am ramas cu aceasta denumire inclusiv atunci cand am inceput sa ma ocup de decoratiuni pentru evenimente ... si mai tarziu, cand mi-am dat seama ca nu are nicio legatura cu wedding, mariage si alte events-uri era prea tarziu ... deja toata lumea ma stia de Daria ... iiii, scuze, Andreea...

http://www.dariaspecial.ro/

P.S. Nimeni in familia noastra nu se numeste asa si nici nu cred ca se va naste cineva sa fie astfel botezat ...
P.S. 2 Inca mi se mai par oarescum asa si asa firmele care au in componenta un nume propriu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu