Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 martie 2011

Cine este Daria...continuare

Cine sau ce ... Daria ca persoana nu exista ... insa Daria Special este o agentie de organizari evenimente, pe care o conduc si din care am incercat sa fac de la bun inceput un loc in care cei interesati sa gaseasca si altceva decat s-ar fi asteptat ... acum ma gandesc ca nici specialul asta nu a fost intamplator ... si pana la urma si Daria isi are rostul ei ... pentru ca meseria mea este in mare parte un dar pentru cei care imi acorda increderea si placerea de a le fi sprijin in ceea ce, majoritatea, inteleg ca este una dintre cele mai importante zile din viata lor .

E drept ca ceea ce fac este si afecere dar sigur din acest punct de vedere nu imi fac treaba asa cum ar trebui ... pentru ca scopul meu nu este acela de a vinde , vinde, vinde ci de a lasa in urma ceva de care sa nu imi fie rusine ... sau daca vreti ceva cu care sa ma mandresc ... si zic eu ca am reusit acest lucru ...

Imi aduc aminte ca in 2005 cand m-am apucat sa organizez evenimente, nu aveam ce prezenta clientilor ... si ideea de a prezenta altceva decat imagini care sa imi apartina, era exclusa din start ...  primul eveniment organizat a fost vandut cuiva care a avut incredere in maxim 10 fotografii facute ad hoc ...  acum, privind in urma, imi dau seama ca tot acest drum a presupus in primul rand dorinta de a evolua si a face ca lucrurile care imi ies din maini sa aiba ceva mai mult decat o valoare strict comerciala ...

Si ma bucura sa stiu ca tot acest parcurs a fost practic dezvoltarea mea care inca nu s-a sfarsit ... acum le vad ca pe visele unui copil, asumate, in parte implinite dar mai ales constientizate si abordate cu seriozitate si profesionalism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu