Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 aprilie 2011

Cu cat timp inainte de eveniment trebuie sa ma contactati?

Aceasta este o alta intrebare pe care o aud destul de des. Acum raspunsul este in functie de ceea ce se doreste.

Daca vorbim despre un eveniment de tip nunta luat de la zero ( adica fara niciun tip de serviciu arvunit ), o prima intalnire ar trebui stabilita cu aproximativ 12 luni anterioare evenimentului. Asta nu pentru ca ar fi imposibil de gasit o locatie sau alte tipuri de servicii , mai tarziu, dar daca aveti posibilitatea de a alege, de ce sa ramaneti cu parerea de rau ca daca ati fi actionat mai devreme, ati fi avut exact ceea ce va doriti. Prin sistemul meu special si contractele semnate cu o parte dintre locatii, puteti beneficia de discount-uri considerabile fata de pretul meniului in restaurant. Acelasi lucru este valabil si in cazul serviciilor de foto-video.

Daca discutam strict de partea de decoratiuni si aranjamente florale trebuie sa avem in vedere o perioada de aproximativ 6 luni anterioare evenimentului. Nu spun ca nu se pot face lucrurile si de pe o zi pe alta, dar atunci nu mai discutam de preferintele pentru anumite teme de nunta , pentru anumiti suporti de aranjamente florale sau limuzine care ies de multe ori din optiuni inca de la inceputul anului.

Daca vreti o curiozitate, am avut 2 experiente, spun eu, la limita. Primul a fost in 2008, un eveniment care a avut loc la Bamboo si pentru care am fost contactata in miercurea de dinainte de eveniment si atentie - vorbim despre un decor complet de salon, buchete si lumanari. Recordul a fost doborat insa anul trecut, in 2010, cand am fost contactata in joia evenimentului, pentru un decor in salonul Atlas - Radisson Blu SAS.


Pentru acesta din urma insa, discutiile au avut loc exlcusiv prin telefon si am actionat la modul de "ce se mai poate face".

Nu se intampla insa tot timpul asa. Anul trecut am avut un alt eveniment la Radisson - Micul Print, pentru care, din cauza faptului ca am fost contactata tarziu, nu am putut duce totul la bun sfarsit. Pentru decorul unicat dorit de mama, a fost necesar un import de 15 calesti din Statele Unite, transport care din cauza norului de cenusa nu a mai ajuns decat partial. Astfel ca avand si idei frumoase si buget pentru a le pune in practica, am fost sabotati de factorul timp. Solutii s-au gasit, am inlocuit calestile care lipseau cu castele din flori, dar nu acesta fusese planul.

Radisson Blu - Atlas - Botez tematic - Micul Print 

Aranjament floral pe caleasca

Castel de flori - Botez tematic - Micul print


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu