Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 aprilie 2011

Pictorial Catalog Ghidul Miresei

Buna dimineata, dragelor si dragilor!

Intru pe fuga ( fuga mare, ca am o zi foarte incarcata ) sa va urez o saptamana frumoasa si plina de inspiratie!

Pentru mine se anunta agitatie mare, ca de obicei lucruri facute in fuga pentru ca asta inseamna viata unui decorator, florist spuneti-mi cum vreti - timpul este cel mai mare dusman si nu-si gaseste altre locuri sa se aseze mai bine decat pe capul meu. Astazi avem in meniu o provocare pe baza de 3 buchete de mireasa pentru un pictorial marca Ghidul Miresei. Planul este facut deja, in mintea mea bineinteles, ramane sa vedem doar ce anume voi gasi, pentru ca nu, nu am putut face comanda speciala, ziua pictorialului fiind anuntata din scurt.

Va las si plec in cautari! Tineti-mi pumnii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu