Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 iunie 2011

Buchete cu structuri deosebite

Dupa cum va povesteam acum ceva vreme, Ghidul Miresei a realizat un pictorial pentru care am fost solicitata sa lucrez buchetele de mireasa. Mai exact 3 buchete cu 3 destinatii diferite:

Un buchet pentru o rochie in stil grecesc ( potrivita si rochiilor tip printesa). De ce? Pentru ca este un buchet tip sceptru. Defapt cum a ajuns sa arate asa ... stilul grecesc nu este unul foarte bine definit, buchetele fiind in special foarte colorate si variate ca si compozitie de flori. Ce am vazut eu insa in momentul in care am gandit acest buchet a fost cum Poseidon iese din apa purtand acest sceptru in mana ... nu au lipsist nici simbolurile grecesti, stilizate cu ajutorul sarmei decorative albastre, amintind totodata si de Santorini ... recunosc, imi zboara gandul la vacanta ...

Buchet sceptru - in culori vibrante

Buchet de mireasa - fucshia , portocaliu si albastru

Un buchet pentru mirese puternice
Pentru cel de al doilea buchet tema a fost ceva mai simpla insa la fel de ofertanta - un buchet Vintage, potrivit nu doar rochiilor bogate in danteluri ci si celor a caror croiala te poarta cu gandul inapoi in timp, amintind de saloane, de ceaiuri si plimbari sub umbrela ... si pentru ca le iubesc atat de mult, am integrat si aici brose de Camee ...

Buchet de mireasa - Vintage

Buchet de mireasa cu Camee

Buchet cu coada la semilungime, imbracata in dantela mov



Sfarsitul pictorialului a fost unul vesel si jucaus - un buchet modern, in culori puternice, vii - potrivit rochiilor cu croieli simple dar moderne prin linia lor ... potrivit nuntilor din plina vara cand te-ai ascunde cu placere sub faldurile unui evantai ...


Buchet structura evantai

Buchet evantai - phalaenopsis fucshia

Buchet mireasa - evantai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu