Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 februarie 2012

Andra si Andrei - dragoste, frumusete si puritate ... sub toate formele

Nu stiu daca primavara care se zbate sa-si faca loc, daca gura de cafea proaspata si aromata sau pur si gandul bun, m-au facut sa scriu despre unul din cuplurile de anul trecut ... defapt planul fusese sa scriu despre fiecare in parte - si sper ca o voi face pana la urma, pentru ca toti ( cu foarte mici exceptii ) mi-au fost dragi si mi-au lasat CEVA ... in minte sau in suflet ... chiar si gandul ca am fost impreuna sub o forma sau alta in ziua nuntii pe care majoritatea au savurat-o ca pe o prajitura buna, ca pe o bomboana delicioasa al carei gust sper sa nu-l piarda niciodata...









Dar sa revin la Andra si Andrei ... atunci cand i-am cunoscut primul gand a fost ok, facem nunta dar mai asteptam sa mai cresteti ... asta pentru ca erau senini si frumosi ca niste copii ... nici acum nu stiu cati ani au ... si nici nu ma intereseaza ... fiecare privire pe care si-o aruncau, vorbea despre iubire curata ... si fiecare cuvant pe care il spuneau insemna bun simt, respect, delicatete in exprimare ... spuneti-i cum vreti ... si nu au fost numai da-uri, au fost si nu-uri in colaborarea noastra ... pentru ca au ales intr-un final ca de decorul salonului sa se ocupe restaurantul iar noi de restul ... adica, buchete ( multe si marunte), lumanari, corsaje si cocarde ... si pentru ca in ziua nuntii am ajuns cu nici nu mai stiu cati stalpi cu flori la biserica, am inteles cum se face ca au atitudinea pe care o au si de ce sunt atat de frumosi, pe dinauntru si pe dinafara... veti spune probabil ca nu am avut ocazia sa-i cunosc cu adevarat ...  sunt oameni care iti spun ( prin vorbe, prin gesturi ori fapte ) in cateva clipe ce altii nu pot sa spuna intr-o viata ... asa ca nu va bazati pe asta ...

Alaiul lor de nunta a fost impresionant ... oameni multi care au venit nu doar sa petreaca ci sa le fie cu adevarat alaturi, mai ales la cununia religioasa ( ca asta inseamna defapt nunta, restul este doar petrecere si bucuria pe care vrei s-o impartasesti daca s-ar putea cu lumea intreaga ) ... si toti erau fericiti sa fie acolo, ar fi vrut sa ajute toti, sa fie fiecare de folos cu ce ar fi putut ... parinti, nasi, frati, rude, prieteni ... toata invalmasala aceea din curtea bisericii Sf. Maria, era defapt o mare de bucurie, de emotie, de gand curat ... pentru ei, pentru unirea lor, a Andrei si a lui Andrei... unire pe care le-o doresc vesnica ... m-am bucurat atunci pentru ei, iar gandul meu bun le va fi vesnic alaturi...

Va multumesc dragilor, pentru faptul ca m-ati ales sa va fiu alaturi si pentru darul pe care mi l-ati facut ... o dovada in plus ca in lumea asta nebuna exista inca dragoste adevarata si oameni FRUMOSI!

Foto credit: http://www.bysergio.com/ - http://bysergio.com/galleries/andra-andrei-bucuresti/

2 comentarii:

  1. Multumim mult, Andreea! M-au emotionat cuvintele tale... Iti doresc tie si familiei tale tot binele din lume! Sa ramai intotdeauna asa cum te-am cunoscut: o persoana minunata, prietenoasa, care are de oferit multe bucurii si nu in ultimul rand un TALENT EXTRAORDINAR!
    Te pupam cu mult drag!
    Andra & Andrei Nastase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vedeti, nu degeaba cred eu ca Dumnezeu imi socate in cale oameni minunati cu care sa impartasesc ceea ce am de oferit!

      Ștergere