Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 aprilie 2012

Rascolind prin amintiri

Nu stiu cum se face dar primavara ma apuca dorul de toata forfota verii, de toate telefoanele care zbarnaie si la mierzul noptii de parca atunci ar incepe ziua de lucru si de toata alergatura ... si uite asa imi aduc aminte de cate o nunta sau de mirii mei frumosi.

Si pentru ca am dat peste fotografiile lor, pe care asta vara nu am avut timp sa le adaug aici, m-am gandit sa va arat si voua cum arata doi miri frumosi, perfect asortati - la haine si chip mi-as permite sa spun si daca stau bine sa ma gandesc, chiar ei doi, intregului decor.

Deci, doamnelor si domnilor, Otilia si Ciprian si nunta lor vintage de frumoasa de la McMoni's - Brancusi:









2 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase aranjamentele florale. Eu voi avea nunta la Mc Moni's tot in Salonul Brancusi si doream sa te intreb la ce pret s-ar ajunge pentru aceste aranjamente? Stii cumva si ce firma a aranjat sala? Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus Mara, aranjamentele au fost realizate de mine - Daria Special. Intre timp am primit mail-ul tau si te voi contacta. Multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere