Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iunie 2012

Nunta Residence Plaza Domenii

.sau cand sufletul frumos al mirilor si linistea si dragostea cu care isi implinesc iubirea, sunt transpuse in decor...
Din pacate aceasta perioada nu imi permite foarte mult timp de povestit dar tot trebuie sa va spun ca pe Iulia am cunoscut-o strict povestind pe mail si fata in  fata cu doar 2 saptamani inainte de eveniment. Pentru ca ea si Alexandru locuiesc in Austria, contractul s-a semnat prin mama ei iar noi ne-am vazut doar pentru a ne cunoaste cred ca maxim 1 ora si asta cu tot cu povestile despre fetita ei si a mea ... o dovada in plus ca nu puricarea contractului si intoarcere lui pe toate partile au ca rezultat evenimente frumoase. Asta pentru ca scopul meu principal este ca in urma evenimentelor mele sa ramana o amintire frumoasa si pentru ca energia pozitiva pe care voi o puteti transmite imi este uneori cel mai mare ajutor in acest sens.

Deci, viata frumoasa va doresc alaturi de micuta voastra si multa dragoste care sa va insoteasca fiecare pas impreuna! 

Ansamblu Plaza Domenii

Colaj Nunta Plaza Domenii



Decor masa - tipsii argintate

Un altfel de prezidiu

Marturii - borcanel cu miere decorat cu dantela

Buchet, corsaj nasa si lumanari - bujori albi si trandafiri

Un comentariu:

  1. Multumesc inca o data pentru ca mi-ai indeplinit dorintele! Inca nu-mi vine sa cred ca asta a fost sala nuntii mele.

    RăspundețiȘtergere