Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 octombrie 2012

Buchete de cununie ... mai altfel

Anul trecut am avut un proiect despre care v-am mai povestit ... buchete de cununie, la inspiratie ... adica nu tu preferinte, nu tu nimic, nu tu discutii despre cum ar trebui sa arate ... singurul indiciu...tinuta aleasa si in rest ...

Pentru ca nu m-am putut abtine, am mai avut si anul acesta cateva ... sa le zicem buchete de cununie ... asteptam din partea dvs., de-acum doamnelor, imagini complete, cu buchetele si tinuta ... 2 in 1 ...


Doar pentru motociclisti ...


Nu e vina mea, nu eu am purtat eu cap de schelet ...




Buchet fara ... coada







Stare de normalitate ...


Un buchet de  ... vesti bune!

Sa nu riscam sa ni se spuna ca nu e ... dulce!

Incepea sa miroasa a toamna ...

Au mai fost si altele ... cautam in tolba cu imagini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu